وحدت نو

محلی برای تضارب اندیشه های متضاد

وحدت نو

محلی برای تضارب اندیشه های متضاد

بدون شرح

درباره تصاویر زیر چه فکر میکنید؟



Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 22 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 01:20 ب.ظ

عکسها باز نمیشوند.لطفا بفرمایید ادرس مرا از کجا بدست اورده اید؟؟؟

سلام

میتوانم عکسها را برایتان ایمیل کنم. ایمیل شما را هم دوستی بطور خصوصی به من داد. اگر مایل به دریافت ایمیل از من نیستید، دیگر برایتان ایمیل ارسال نمیکنم. شرمنده اگر بطور ناخواسته از من ایمیل دریافت کردید.

خدا نگهدارتان

-سایه

محمد شنبه 23 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 02:54 ق.ظ

سلام - لطفا مشخصات خود را بفرمایید چون به جا نمی آورم؟

فرهاد سه‌شنبه 26 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 08:20 ق.ظ

فکر می‌کنم که باید فکر کردن را فراموش کنیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد